Øg kundetilfredsheden samt salget med dette CRM-system


Som virksomhed er der ingen tvivl om, at det er vigtigt at have et godt salg. Hvis ikke virksomheden sælger produkter, tjenester eller services, kan virksomheden selvfølgelig ikke rende rundt i det lange løb. Dog handler det ikke blot om at sælge en masse – det gælder ligeledes om at have en stor kundetilfredshed. Er kunderne ikke tilfredse, vil de ikke købe produkterne fremover eller fortsætte med at anvende virksomhedens tjeneste. Derudover kan utilfredse kunder skabe dårlig omtale af virksomheden ved at fortælle om dårlige oplevelser til venner, kollegaer og familie samt dele negative holdninger på sociale medier. Det er dermed supervigtigt både at have et godt salg og tilfredse kunder. Du kan øge kundetilfredsheden i din virksomhed samt øge salget, hvis du blot anvender dette smarte CRM-system.

webCRM med succesfulde resultater

Det danske CRM-system kaldet webCRM er en samlet løsning, som vil lette arbejdsgangen i din virksomhed. Du kan få et væld af løsninger hos denne udbyder, og du kan blandt andet sende mails og nyhedsbreve, få leads i form af overvågning af besøgstal på din hjemmeside, designe e-mailskabeloner samt PDFskabeloner hvor flettefelter også indgår. Faktisk kan du meget mere end det, da dette blot er et udpluk af alle de ydelser, som du kan tilkøbe dig hos webCRM. Men virker det så, eller er det blot at smide penge ud af vinduet? Ifølge webCRM’s kundeundersøgelse viser det sig, at det godt kan betale sig. Undersøgelsen viser, at kundetilfredsheden består af 92 %, og de enkelte virksomhedernes salg er øget med 70 %. Dette er særdeles gode resultater, som du ligeledes kan få gavn af, hvis du tilkøber dig en brugerlicens hos webCRM.

God score på Trustpilot og vinder af pris

Det er ikke blot webCRM’s egen kundeundersøgelse, der indikerer, at du får et godt resultat med webCRM. På Trustpilot har virksomheden scoret en tilfredshedsscore på 8.7. Dette er et særdeles godt resultat, og ser man nærmere på anmeldelserne, vil man kunne læse, at en virksomhed har opnået en vækst på 15 %. Dette er med hjælp fra webCRM, da planlægningen og styringen af virksomheden forbedres og gøres lettere. Dette betyder, at virksomheden selv kan fokusere bedre på dens kunder og dermed øge salget samt væksten. En anden virksomhed skriver, at prisen er yderst fornuftig. Dette er ligeledes et stort plus, da det langt fra er alle virksomheder, der har plads i budgettet til at spendere en masse penge på CRM-systemer. Udover de gode anmeldelser på Trustpilot har webCRM også vundet en eftertragtet pris. Denne pris er uddelegeret af Network Computing, og prisen består af ”CRM product of the year” i år 2017. Dette antyder blot endnu en gang, at webCRM er et CRM-system, som kan meget mere end bare det grundlæggende.

Kunne du tænke dig at få hjælp med opgaver såsom oprettelse af kundeopgaver, garantibeviser, kundesøgninger, opgavestyring, analyse af data, udarbejdelse af rapporter samt meget mere, kan du læse mere om webCRM på deres hjemmeside. Du kan klikke her for at tilgå siden, hvor du også kan aktivere en prøveperiode. På denne måde kan du afprøve, om dette spændende CRM-system er noget for dig og din virksomhed.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Øg kundetilfredsheden samt salget med dette CRM-system, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Check Also

Ny virksomhed: De vigtigste indkøb i opstartsfasen

Du har netop stiftet en virksomhed – måske den første – og er nu klar …